21 thoughts on “BREAKING: Shin Bet Arrests Jewish Terrorist Under Gag Order – Tikun Olam תיקון עולם إصلاح العالم
task-attention.png
Comments are published at the sole discretion of the owner.
 

  1. How can you call him a terrorist before you know what he is suspected of? Or just being an Israeli makes him a terrorist by default?

      1. A hater??? What do you know of him but his name?

        Possibly a murderer??? again, do you know anything about but his name?

        And why ‘Jewish Terrorist’ and not ‘Israeli Terrorist’ or ‘Judean (should be Samerian) Terrorist’?

        1. @Sivan: “Jewish terrorist” to distinguish him from the 20% Of Israelis who are Palestinian, not terrorists. And Jewish because settlers like him claim (falsely) their acts of terror are inspired by the Jewish religion. And “Jewish” because most of them reject the Israeli secular state & pledge allegiance only to a Davidic Judean monarchy.

          But “Judean terrorist” is fine with me.

    1. I agree that anyone should be presumed innocent before proven guilty but I don’t see that standard applied to the Palestinians. They’re executed in cold blood and often have the knife placed by the body, just to confirm their “terrorist” status, afterwards.
      Anyone who believes in democracy should apply the presumption of innocence to all members of society and not just a few.

      1. “often have the knife placed by the body” – do you seriously by this libel?
        Yes there is a video on the Elior Azaria case but nobody claims the terrorist didn’t try to attack first. Some people would believe whatever fit them with or without a proof.

        Here, on the other hand, you have a child (for Palestinian stats 18 years old boys are consider children even if Palestinian agree they were militants) you know nothing about about except he was arrested. Nothing whatsoever.

        1. @sivan: Actually, it’s u who don’t know the facts of the case. There were 2 Palestinians, only one of whom had a knife. The one Azarya murdered never had a knife. The other one did.

          You mean we know nothing about Oren except that Shabak is accusing him of being a Jewish terrorist?

          1. “The one Azarya murdered never had a knife. The other one did.” – never heard that claim defiantly not the way you do now.

            If you truly believe that, you should write about it and publish it. In a high profile case like Azarya, it can actually makes a difference.

  2. You know. If you contemplate the vastness of the universe, our actions here seem pretty petty and useless.

    1. What does that even means? People here seek justice (wheter it is or not is a different topic).
      Jump of a roof, mate, the universe won’t care!

  3. Richard – this is an update regarding this case –
    http://rotter.net/forum/scoops1/343719.shtml

    הותר לפרסום :

    אישום: ירה באקדח אוויר לעבר מונית של ערבים שסיכנה את חייו

    צעיר מהשומרון מואשם בירי באמצעות אקדח אוויר לעבר מונית ערבית שסטתה לעברו בעת נסיעה. הוא נחקר בשב”כ תחת איסור מפגש עם עו”ד. עורך דינו: “אם היה מדובר בנער מתל אביב הוא לא היה נחקר בשב”כ”

    צעיר כבן 18 תושב השומרון מואשם בירי של קליע בודד באמצעות אקדח אוויר לעבר מונית ערבית שסיכנה את חייו וסטתה לעברו בעת שרכב על טרקטורון בשומרון.

    הצעיר שהה במעצר במשך שבוע במתקן שב”כ ונחקר תוך איסור מפגש עם עורך דין, וצו איסור פרסום הוצא על הפרשיה בטענה שמדובר בפרשיה בטחונית חמורה, אולם מעובדות וסעיפי כתב האישום שהוגש הבוקר בסופו של דבר לבית המשפט המחוזי בלוד עולה כי הרקע למעשה הוא סיכון חייו בידי נהג המונית, ואין כל אזכור לפרשה בטחונית או מניע גזעני בכתב האישום.

    על פי כתב האישום האירוע התרחש בתאריך 24.8.16. הנאשם נסע על טרקטורון בכביש המוביל לישוב הר ברכה, כאשר מונית ובה חמישה פועלים ערבים נסעה בנתיב הנגדי כשירדה מהישוב. על פי כתב האישום, באחד העיקולים בכביש, סטתה המונית לעבר הנאשם שרכב על הטרקטורון, באופן שהביא אותו לרדת לשולי הכביש בכדי להימנע מפגיעה בו בידי המונית.

    בתגובה לכך ביצע הנאשם פניית פרסה, נסע בעקבות המונית, ובסמוך לכיכר הראשונה בכפר חווארה שלף אקדח אוויר שהיה ברשותו וביצע ירי של קליע אחד שניפץ את שמשת המונית.

    הנאשם נעצר במוצאי השבת שעברה ושהה במתקן שב”כ תוך איסור מפגש עם עו”ד, למרות שכתב האישום מייחס לו בסופו של דבר עבירה של ‘ידוי או ירי של חפץ או אבן לעבר כלי תחבורה’, ללא עבירות נשק או עבירות ממניע גזעני.

    עו”ד איתי רוזין סנגורו של הנאשם מסר בתגובה: “מדובר בבחור צעיר העומד לפני גיוס לצה”ל שחש סכנה כתוצאה מנסיעה פרועה של המתלוננים ועשה שימוש ברובה צעצוע – רובה אוויר. לא מדובר בפעולת תג מחיר, מרשי אינו קשור לקבוצה כזו או אחרת ואף כתב האישום לא מייחס לו עבירות ממניע גזעני או עבירות בנשק. לא ייתכן שמקום מגוריו של מרשי יוביל להחלטה לחקור את התיק בשב”כ ולאסור עליו לפגוש עורך דין תוך פגיעה קשה ומתמשכת בזכויותיו הבסיסיות, והכל תחת איסור פרסום כביכול מדובר בפרשה ביטחונית חמורה. אם היה מדובר בנער מתל אביב או הרצליה וודאי שלא היה נחקר בידי השב”כ ולא היו מונעים ממנו מפגש עם עו”ד. אני בטוח שהדברים יקבלו את משקלם הראוי במהלך המשפט”.

    דוברות המשטרה (מחוז ש”י)

    הותר לפרסום בפעילות משותפת של משטרת ישראל והשב”כ נעצר פעיל ימין קיצוני אשר חשוד בניסיון פגיעה בחיי אדם.
    בתאריך 28.08.16 בפעילות בילוש פשיעה לאומנית נעצר משה ינון אורן , בן 18, תושב גבעת ערוסי.
    הנ”ל חשוד בביצוע ירי מאקדח אוויר לעבר מונית פלסטינאית בתאריך 24.08.16. כתוצאה מהירי נופצה השמשה האחורית, ללא נפגעים.
    בחיפוש שבוצע בביתו נתפס אקדח אוויר ששימש לפעילות, טרקטורון בו נהג הנדון במהלך הירי, מחסנית עם כדורי פלסטיק, מחסנית 5.56 ללא כדורים, בלוני גז, קלע דוד, ארגז מתכת ובתוכו 37 “נינג’ות” (דוקרנים כנגד רכבים).
    בחקירתו הודה משה ינון אורן במיוחס לו ושיחזר את המעשה, הגיע רכוב על טרקטורון לכביש 60 סמוך לצומת יצהר הגדולה, שם ירה מאקדח האויר לעבר הרכב הפלסטיני ונמלט מהמקום.
    בתאריך 04.09.16 הוגש נגדו כתב אישום על סעיף סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה.
    רצ”ב תמונות הממצאים שנתפסו וכן החלון האחורי של המונית הפלסטינית . קרדיט דוברות המשטרה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *